dimarts, 14 de setembre del 2010

PERDS INFORMACIÓ A L’ORDINADOR?


Gairebé tothom perd documents a l’ordinador, aproximadament el 65% dels usuaris d’Internet han patit una pèrdua de dades. Això ens passa perquè no fem copia de seguretat, hem de guardar la informació d’una forma segura per tal de poder-hi accedir des de qualsevol ordinador.

Guardar els teus documents a l’escriptori no es una bona idea perquè si un bon dia el teu ordinador s’espatlla per la raó que sigui tot allò que tenies es perd.

No hi ha una solució perfecte, perquè totes tenen avantatges i desavantatges, però algunes de les solucions son:

  1. Utilitzar el “dropbox” = És un espai virtual on pots guardar els teus documents. El problema és que no tens cap garantia sobre aquest espai.
  2. “Pen Drive”/ Dispositiu USB = És un emmagatzemador d’informació, però hi ha dos problemes, el primer és, que alguns tenen molt poca capacitat (s’entén per capacitat la quantitat de GB, MB ...) i el segon problema és, que el podem perdre, o te’l poden robar.
  3. Disc dur / Memòria externa = Té la mateixa funcionalitat que el “Pen Drive”/ Dispositiu USB, però amb molta més capacitat, i considerablement més gran, de totes formes te la mateixa problemàtica, es pot extraviar o te’l poden robar.
  4. Copia de seguretat (backup) =  Es poden utilitzar per restaurar l’original desprès d’una pèrdua de dades. Son útils també per recuperar una petita quantitat d’arxius que poden es haver eliminat accidentalment o estiguin corromputs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada